- E-mail formájában elküldött megrendelés (info@fuvarom.hu)

A beérkezett megrendeléseket igyekszünk minél rövidebb időn - de legkésőbb 24 órán - belül visszaigazolni, majd feldolgozás után, e-mailben vagy telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Az indulást megelőző napon telefonon megerősítjük az utazást. Ekkor egyeztetjük a gépkocsivezető nevét és telefonszámát. Amennyiben az indulást megelőző napon 18:00-ig nem tudjuk elérni a kapcsolattartót, és ezt előzetesen nem jelzi felénk, hogy azon a napon nem lesz elérhető, így a fuvar semmisnek tekinthető. Az ebből adódó kellemetlenségért felelősséget nem tudunk vállalni. Ha az indulás napján, az előre megbeszélt időpontra kiállunk a kívánt indulási címre, és az utas nem található az általa megadott címen és telefonon sem elérhető, ennek következtében meghiúsul az utazás, ebben az esetben a teljes összeg kiszámlázásra kerül.

A reptérre érkező utas(ok) esetében az érkezést megelőző napon nem egyeztetünk, az általuk megadott repülőgépjárat érkezési időpontjában, valamint a folyamatosan frissített járatinformációval összefésülve, várjuk a reptéren. Ha a repülőgép érkezési időpontja az előzetesen egyeztetett időpontról egy másik időpontra módosul, úgy a megrendelő köteles a változást jelezni irányunkba. Amennyiben a változás bejelentése elmarad, és a személygépjármű sofőrje elindul a reptérre, ebben az esetben a teljes összeg kiszámlázásra kerül.

Reptérre történő érkezés során, utasainkat cégünk névtáblájával (fuvarom.hu), minden esetben a terminálon belül (az érkezési területen) várjuk. Kérjük, hogy a repülőgép leszállását követően, a rendeléskor megadott mobiltelefonszám elérhetőségét tegyék lehetővé, hogy gépkocsivezető szükség esetén kapcsolatba léphessen Önökkel.

A bécsi és budapesti reptérre vezető út menetideje, normál körülmények és útviszonyok között: 2-2,5 óra. Ennek időtartama azonban az időjárás viszontagságai, valamint az egyéb közlekedési tényezők függvényében növekedhet.

A reptérre való időben történő megérkezés tekintetében nem tudunk felelősséget vállalni azért, ha az indulást megelőző napon egyeztetett indulási időpont, a megrendelő késedelméből 30 percet meghaladó mértékben eltér.

Tőlünk független, általunk nem befolyásolható események (útjavításból, balesetből adódó útlezárás, forgalmi dugó, hóakadály és egyéb akadályoztatás) következtében előforduló késedelemért felelősséget nem vállalunk. Az ilyen rendkívüli események elhárítása érdekében alternatív útvonalakra váltunk és minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy utasunkat eljuttassuk az általa kívánt célállomásra.

A reptéri transzfereket leszámítva, minden más jellegű megrendelés esetén (pl: rendezvényről való hazajutás) az előzetesen egyeztetett hazaindulás időpontjára kiállunk. Amennyiben a megrendelő a helyszínen, vagy már a személygépjármű vezető elindulása után dönt arról, hogy a megbeszélt időpontban még nem kíván elindulni, így 20 perc türelmi idő áll rendelkezésére. A 20 perc letelte után, minden megkezdett óráért 5.000,- Ft várakozási díjat számítunk fel, mely a végösszeggel együtt kerül kiszámlázásra.

Felhívjuk kedves utasaink figyelmét, hogy gyemeküléssel nem rendelkezünk, ennek megoldása telefonos egyeztetést igényel, melyet az utazás legfoglalása előtt elengedhetetlen jelezni részünkre.

Megrendeléskor feltétlenül kérjük jelezni, ha a normál csomagmennyiségtől eltérő (1 bőrönd+1 kézipoggyász/fő) mennyiségre kell számítani a szolgáltatás teljesítésekor. Amennyiben az utas felvételkor az előre nem jelzett, a normáltól eltérő csomagmennyiséggel rendelkezik és ez más utasok csomagjainak szállítását akadályozza, úgy az extra mennyiség szállítása megtagadható, annak szállításában - lehetőségeinkhez mérten - igyekszünk segítséget nyújtani, de ennek elsődleges lebonyolításáért az utast terheli felelősség.

Sajnálatos módon, higiéniai okoból kifolyólag, kisállatot nem áll módunkban szállítani (bármennyire is szeretjük őket). Amennyiben ezt korábban a megrendelő utazási szándékával egyidejűleg nem jelezte, és a személygépjármű sofőrje a helyszínen szembesül a kész tényekkel, úgy a fuvar teljesítése megtagadható.

A megrendelés időpontja (indulás/érkezés) 48 órával az utazás tervezett időpontja előtt - kizárólag írásban - díjmentesen lemondható vagy módosítható. 48 órán belüli visszamondás esetén a viteldíj 50 %-a kerül kiszámlázásra.

A végösszeg kiegyenlítése kétféle formában lehetséges:

- banki átutalás esetén előre utalással, a Raiffeisen Bank Zrt.-nél vezetett számlaszámra, melynek adatai az alábbiak:

Kedvezményezett: Vér Dávid

Bankszámlaszám: 12084003-01564583-00100001

Ebben az esetben a viteldíj legkésőbb az indulást megelőző napon be kell érkezzen számlaszámunkra. Ellenkező esetben jogunk van a fizetetlen átutalásos megrendeléseket egyoldalúan törölni.

- készpénzben a személygépkocsi vezetőjének (minden esetben az indulás megkezdése előtt).

Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem adjuk ki. Kivételt képez, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl: a telítettség függvényében és a biztos eljutás érdekében, a megrendelést egy szintén személyszállítással foglalkozó partnerünk teljesíti).

A megrendelt és kifizetett szolgáltatás során, vállalkozásunk bizonyítható hibája kapcsán felmerülő károkért, kártérítési felelősséget vállalunk. A szolgáltatásunk alkalmával keletkező esetleges reklamációt, minden esetben szükséges a gépkocsivezető felé jelezni.

A szolgáltatás a fenti feltételek elfogadásával vehető igénybe. A megrendelő, az utazási feltételeket az utazásra való jelentkezésekor, és annak elektronikus formában történő megrendelésekor elfogadja. Több személy részére megrendelt szolgáltatás esetén, aláírásával utastársai nevében is nyilatkozik, illetve szerződéseket köt.